FANDOM

Yazıp Duzenleyen:ERC4N

.

Yapabildikleri-Hikayesi Edit

Minato, tarihteki en güçlü Shinobilerinden biriydi; öyle ki Kakashi, Jiraiya ve Dördüncü Raikage, yeteneklerini başkaları ile eşsiz olarak değerlendirdi. Üçüncü Shinobi Dünya Savaşı sırasında, onu görseler bile düşman shinobiler'in kaçmak için hiç fırsatı olmadı. Konoha'ya Dokuz Kuyruklu saldırısı sırasında, sadece Minato'nun Tobi ve tilkiyi yenilgiye uğrattığı ve köyün tamamen imha edildiği kaydedildi. Yıllar sonra Konoha Crush ortaya çıkınca, Mina

Fiziksel Yetenek ve Çakra Yedekleri

 Minato, tarihin en hızlısı shinobi olarak tanınıyordu. Bu tanıma çoğunlukla uzay-zamanlı ninjutsu nedeniyle gelmiş olsa da, Minato'nun doğal hızı çok büyüktü: Yalnızca Vücut Titreme Tekniği ile herkes, ne yaptığını fark etmeden önce bir düşmanla meşgul olabiliyor veya bir müttefik bulabiliyordu; Kısa sürede önemli bir mesafe kazandırır ve rakibin finiş yapabilmesi için bir teknik gerçekleştirir. Anime'de, sensörler onun yaklaşımını algılayıp, üç shinobiyi minimum bir çabayla yenemeden önce ortaya çıkabilir. Minato'nun refleksleri, Kamui ve Lightning Straight gibi tepki vermelerine ve tekniklerden kaçmasına izin verdiler.

Minato'nun büyük çakra rezervleri vardı, Gamabunta'yı toplamak ve kuyruklu bir canavarı teleport etmek için yeterliydi. Çakra kontrolü, Rasengan'ın yaratılışı ve el sızdırmazlıklarını tek elle dokuma kabiliyeti ile kanıtlanmış çok rafine edildi. Minato'nun dövüş tarzı düşmanın hızla düşürülmesi için hız etrafında döndü, bu yüzden elle mühürler gibi geleneksel zaman alıcı yöntemleri sık sık hariç tuttu.

Ninjutsu

Minato'ya Jiraiya tarafından kurbağaları nasıl çağırıldığı öğretildi ve Gamabunta'nın saygı ve tam işbirliği kazanması için az sayıdaki insandan biriydi. Bariyer ninjutsu ile beceri sergiledi ve Gölge Klonlama Tekniğini kullandı. Minato aynı zamanda, çakra imzalarını büyük mesafelerden algılayabilen usta bir sensördü. Daha yakın hedefler için, bir bölgedeki herkesi, parmağını yere koyarak tespit edebilir. Minato, Yangın, Rüzgar, Yıldırım'ın doğa dönüşümleri ile Yin ve Yang Yayın'la da yeterliydi.

Rasengan

 Kuyruklu Canavar Küresinin doğasını gözlemledikten sonra, Minato üç yıllık şekillendirme yöntemlerinden biri olan Rasengan'ı şekil dönüşümünün en üst seviyesinde geliştirerek geçirdi. Yaratmak için el mühürü gerektirmeyen ve kendini idame ettiren bir savaş verir. Minato'nun kullanımı, çok hassas çakra kontrolünü gerektirirken, Minato'nun ustalığı onu bir elle anında biçimlendirmesini ve boyutunu standarttan Big Ball Rasengan boyutuna ve hatta Kuyruk Canavarı Modu kadar geniş olmasına izin verdi. Minato, Rasengan'la kendi çakra doğasını birleştirmeyi amaçladı, ancak görev ölümünden önce tamamlanması çok zordu.

Uzay-Zaman Ninjutsu

Minato'nun diğer imza yeteneği, yaratıcısı olan İkinci Hokage'den daha fazla ustalık kazanan Uçan Gök Tanrı Tekniğiydi.Bu teknikle yaptığı istismar, kendisine "Konoha'nın Sarı Flaşı" nın adını kazandı.Tekniği kullanarak, markalaşmış bir alet, yer ya da kişiyi anında herhangi bir özel mühürlü bir yere yerleştirebilir. Nakliye için çakraya ihtiyaç duymasına rağmen Minato diğerlerini yanına getirebilir. Teleport yaptığı hedeflere eşlik etmesine gerek yoktu, ona gelen mermileri teleport etmek için savunma seçeneği sundu.

ShurikenJutsu

Minato'nun sa

Zeka

 Minato, Akademinin tarihinde en yüksek puanı alan çok keskin fikirli bir kişiydi. Genç bir yaşta bile, sadece ninja'nın Kushina'yı kurtarmaya gönderdiği, kaçıranların yolunu işaretlemek için geride bıraktığı izi fark etti. Savaşta bir teknenin arkasındaki temel mekanizmayı yalnızca bir kez gördükten sonra doğruca çıkarabilir ve oradaki güçlü ve zayıf yanlarını kendi müttefiklerinin avantajına planlar. Gözlemsel becerileri ile rakibin planlarını ve motivasyonlarını yalnızca sınırlı kanıta dayalı olarak belirleyebilirdi. Analiz bittikten sonra Minato en hassas anlarda güvenlik açıklarına saldırarak hızlı ve hassas bir şekilde grev yapacaktı.

Hokage olarak Minato, Konoha'ya bakan tehditler için, köyün eteklerinde en az iki güvenli ev de dahil olmak üzere, teleporta girebilecekleri belli noktalardan oluşan bir ağ oluşturarak ve uzay-zamanında ninjutsu'yu Hokage Guard Platoon'a geçirerek hazırladı.

Kişiliği Edit

Naruto'ya fiziksel olarak benzemekle birlikte Minato, oğlundan çocukça olduğundan daha algılı ve toplandı; Jiraiya, Minato'nun kurnaz bir kişi olduğunu, sebepsiz bir şey yapacak biri olmadığını söyledi. Şöhretinin rakip köylerde ilham aldığı terörün farkındaydı ve zaman zaman bu terden yararlanacaktı, ancak o zaman bile muhaliflere karşı saygılı kalacaktı. Minato kendi başına ve Kushina'nın ölümüne rağmen kendi başına olan görevine rağmen Tobi'ye (Obito) üzülüyorsa, kinlerin tutulması gereken türden olmadığı sürece başkalarının kişisel konularına girmezdi. Bir şey olursa, Minato çeşitli sebeplerden dolayı ölümünden kendisini sorumlu tutuyor; Obito'yu, Konoha'yı gittikten sonra ortaya çıkan zorluklardan, hatta kendi oğlu Naruto'dan bir jinchūriki yetim olarak acı çektiği acı verici ve zorlu hayattan bozan kaderden kurtaramadı.

Naruto, babasının kişilik özelliklerinden herhangi birine sahip değildir: her ikisinde de yaşamsal ruhlar ve şiddetli hırslar vardır, bu da onları hayattaki tüm seçimlerine yönlendirir. Her ikisi de Konoha'ya ve sevdiklerine - arkadaşlar ve ailelere - sadakatsizlik duyuyorlar ve bu bağlılık çevresindeki herkese ilham kaynağı oluyor. Narato gibi, Minato'nun şüpheli teknikler yaratma eğilimi vardı, ancak Minato'nun durumunda gerçek teknikten ziyade ortaya çıktığı karmaşık isimlerdi. Bu, Uzun Uzun Ama iyi isimler cikartir Mesela " Fujin Raijin Sippu Jhippu Senko Rennodan Zeroshiki" adını verdiği sırada görüldü ancak daha sonra pek iyi gelmediğini itiraf etti.

Minato, Hokage olduktan sonra, kendisine "cevher" ile hitap etmeye başladı; "cevher" olarak adlandırmak için daha resmi bir yol olan "watashi" yerine "ben" veya "ben" demenin gurur verici bir yolu. biri kendini. Yine de, bu, onu uygun honourifics ile başkalarına hitaben yaptığı gibi, onu mağrur yapmadı.

Jutsuları Edit

Çakra Aktarımı Tekniği ● Birleştirilmiş Toplama Tekniği ● Sözleşmeli Mühür ● Ölü Demon Tüketici Seal ● Sekizli Trigram Stili ● Uçan Gök Gürültüsu Oluşturma Tekniği ● Uçan Şimşek Tanrısı Karşılıklı Ani Dönme Tekniği ● Uçan Şimşek Tanrısı Tekniği ● Gök Gürültüsü Tanrısı - İkinci Basamak ● Gök Gürültüsü Tanrısı: Gökyüzü Rehberliği ● Dört Kırmızı Yang Oluşumu ● Dört Sembol Mühür ● Dokuz Kuyruklu Çakra Modu ● Büyük ve Kücük Rasengan ● Rasengan ● Algılama Tekniği ● Gölge Klonlama Tekniği ● Spiral Flaş Süper Yuvarlak Dans Hücum Tarzı Üç ● Toplama Tekniği (Shinigami, Toad) ● Toplanma: Food Cart Destroyer Tekniği ● Kuyruklu Canavar Topu ● Kuyruklu Canavar Çakra Kolları ● Kuyruklu Canavar Transfer Tekniği ● Flying Raijin: Jiku Shippu Senko Rennodan Zeroshiki●