FANDOM

Uzushio
Uzushiogakure
Kanji: 渦潮隠れの里
Rōmaji: Uzushiogakure no Sato
Türkçe: Gizli Girdap Köyü
Bilgi
Ülke: Girdap Ülkesi
Lider: Bilinmiyor
Sembol: Uzushiogakure Sembol
İstatistik
Nüfus: Bilinmiyor
Askeri Güç: Bilinmiyor
Ekonomi: Bilinmiyor

Uzushiogakure, (渦潮隠れの里 , Uzushiogakure no Sato Tam anlamıyla: Gizli Girdap Köyü), Girdap Ülkesi'nin gizli bir ninja köyüydü. Ninjaları köyün savaştan sonra yıkılmasına neden olan fūinjutsu ile ün kazanmıştı. Köyün yıkılışından kurtulabilenler ise dünyanın dört bir yanına dağıldılar.

Arka Plan

Uzushiogakure halkının uzun ömürlü olduğu biliniyordu, bu yüzden "Uzun Ömürlü Köy"  (長寿の里, Chōju no Sato) sıfatını kazandı. Köy görünüş olarak birkaç yüksek binadan oluşuyor gibiydi. Geniş bir nehir köyün içinden geçiyordu ve bu sebepten dolayı da büyük köprüler vardı. Ayrıca kırsal alanlarda dik tepeler vardı.

Uzushiogakure'nin Konohagakure ile yakın bağları vardı. Uzushio'nun Uzumaki Klanı ile Konoha'nın Senju Klanı uzaktan akrabalardı. Bu sebepten dolayı Konohagakure'de chūnin ve jōnin-seviye ninjalar tarafından giyilen çelik yelekte Uzushiogakure'nin sembolü bulunur, bu iki köy arasın güçlü dostluk bağlarını sembolize ediyordu. Aynı zamanda bu sembol Konoha shinobilerinin çelik yeleğin altına giydiği bazı kıyafetlerin omzunda da yer alır. Mangada Otogakure'nin resmi kıyafetlerinde Uzusiogakure sembolü bulunur.

Klanlar

Önemsiz Bilgiler