Вікі Naruto
Advertisement

Хисло буншіну (яп. 分身の術 – буншін-но джюцу) є нінджюцу, що утворює нематеріяльну копію тіла без якої-будь речовини. Хисло буншіну є стандартне хисло, котрому навчають в училищі.

Позаяк буншін сам по собі не здатний атакувати, і таким чином використовується лише для спантеличення противника, то він використовується переважно застосовується в комбінації з якими-будь іншими хислами. Це хисло є училищне, одначе залежно від винахідливости виконавця воно може бути достатньо ефективне. Буншін розвіюється за контакту з будь-чим або за достатнього сплеску чакри ззовні. Число буншінів залежить од обсягу витраченої чакри.

Буншінів можливо вирізнити за допомогою доджюцу. Звичайний зір теж здатний відрізнити буншіна від ориґінала, бо буншіни не мають тіні та, рухаючись, не змінюють оточчя, цебто не підіймають пил, не мнуть траву тощо.

Цікавий факт, що в Листві випускникам училища на останньому іспиті потрібно утворити не менше ніж три буншіни. Хай там як, Наруто Удзумакі і Рок Лі суть єдині відомі випускники, котрі не оволоділи хислом буншіну.

На другому ступені чюнінського іспиту Сакура Харуно виконує хисло буншіну, складаючи іни Тигр, Вепр, Віл, Пес, на відміну від ранішнього варіянта інного ряду.

Advertisement